رئيس مجلس الإدارة
محمود إسماعيل
رئيس التحرير
عمرو صحصاح
رئيس مجلس الإدارة
محمود إسماعيل
وشوشة
رئيس التحرير
عمرو صحصاح

بالفيديو أول تعليق من فيفي عبده علي اللوك الجديد: الناس مسميني "الأيقونة"‎

فيفي عبده
فيفي عبده

علقت الفنانة فيفي عبده، على إطلالتها المثيرة للجدل التي ظهرت بها لصالح غلاف إحدى المجلات مؤكدة أنها كانت سعيدة للغاية بهذا اليوم وبالإطلالات المختلفة.

قالت من خلال مداخلة هاتفية مع الإعلامية سهير جودة ومفيدة شيحة في حلقة اليوم من برنامج الستات المذاع عبر شاشة النهار، اليوم الإثنين، إنها اتطلعت على شغل صاحب المجلة قبل البدء في تصوير الغلاف ووجدت أن شغله أكثر من رائع مضيفة هو عايز يخش البلاد العربية فاختار حد الناس بتحبه وأنا سيبت نفسي خالص أنهم يختاروا كل لوك وكنت قاعدة في الميكب والشعر، وكانوا يلبسوني وأنا مش عارفة هلبس إيه ولا هعمل إيه".

وعن ظهورها بشيشة كبيرة الحجم، قالت عبده:"كنت برقص بشيشة تركيب هو عاملها كبيرة أوي زي خرطوم المطافي وتقيلة ومش سهلة وشيلتها لأنه عايز كده ولازم أقول حاضر.

أكدت أنها كانت سعيدة بذلك اليوم رغم استغراقها وقتا طويلا في التحضيرات و أنها ظلت في التصوير منذ الساعة 10 صباحا وحتى الساعة واحدة منتصف الليل، موضحة أن هناك العديد من الإطلالات التي لم تعرض بعد لسه في أكتر من لوك اللي اتنشر مش كلهم لكن نصهم بس اتبسطت بيهم كلهم لإنهم مختلفين حتى الشنط والجزم وحب الناس باسطني جدا وهما مسميني الأيقونة.

 

تم نسخ الرابط