رئيس مجلس الإدارة
محمود إسماعيل
رئيس مجلس الإدارة
محمود إسماعيل
الإشراف العام
أحمد الهواري
ads
ads

" وفاء عامرلوليد فواز: كله سلف ودين"

وفاء عامر
وفاء عامر
هاجمت الفنانة "وفاء عامر" وليد فواز بعد البيان الذي كتبه علي صفحته الرسمية علي موقع تبادل الصور والفيديوهات "انستجرام" , والذي يكشف من خلاله انه انفصل نهائيا عن زوجته الأردنية "مي سليم".

وقالت "وفاء" معلقة علي ذلك البيان:" ميصحش شيل البوست ده لأنه إساءة لك قبلها.. مفيش نصيب يبقي فيه زمالة واحترم البنت اشتغلت معايا في جبل الحلال.. بنت زي الفل.. وكل حد شتم عليها كله سلف ودين "

وردت "مي سليم" علي ذلك بمسح جميع الصور التي تجمعهما سويا والتي قام بنشرها من قبل علي صفحتها الرسمية بموقع "انستجرام", وايضا وليد قام بمسح جميع الصور وكأن شيئا لم يكن.

"الحمد لله رب العالمين.. ۖ وَعَسَىٰ أَن تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ ۗ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ "صدق الله العظيم.  قدر الله ماشاء فعل ..اللي حصل النهاردة  دة تصحيح لوضع كان من الاساس غلط والحمدلله أنه تم دلوقتي مش بعد كدة . ورغم أن كتير افتكروا اني اتسرعت في اعلان الخبر علي السوشيال ميديا ..الا اني اتعودت اكون واضح مع نفسي وجمهورى اللي طلبت منه الدعاء بعد الضغط علي من قبل البعض و تصدير كم كبير من المشاكل و لدرجة وصلت للتشهير بيا لاصرارى علي الطلاق . وانا بعترف فعلا اني اتسرعت في الجواز وافتكرت للحظة أن الحب كاف لكن في الحقيقة الحب مختلف تماما عن الواقع . المرة الجاية حيكون اختياري قائم علي العقل اكتر من العاطفة علشان أعمل أسرة بجد اكمل بيها حياتي ..والحمد لله ان الجوازة لم ينتج عنها ابناء  ربنا يوفق الجميع والله المستعان

A post shared by Waleed Fawwaz (@walidfwaz) on