رئيس مجلس الإدارة
محمود إسماعيل
رئيس التحرير
عمرو صحصاح
رئيس مجلس الإدارة
محمود إسماعيل
وشوشة
رئيس التحرير
عمرو صحصاح

محمد أنور يدعم الشعب الفلسطيني بهذه الطريقة‎!

محمد أنور
محمد أنور

حرص الفنان محمد أنور، على دعم أحد الصحفيين الفلسطينين، الذي تحدث معه من أجل فلسطين، وذلك بعد الأحداث الأخيرة  من مجاعات في غزة بسبب الاحتلال الصهيوني.

وشارك محمد أنور، عبر حسابه على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام"، صورة محادثة الصحفي الفلسطيني معه، وعلق: "دا الصحفي عودة عودة صحفي فلسطيني من غزة، كلمني أنه نفسه أوصل صوته للناس في مصر يمكن ربنا يجعلنا سبب في رفع بعض المعاناة عن أخواتنا في فلسطين، لأنه مهما نقدم من مساعدات مستحيل يبقي أي شئ قدام أنهم بيقدموا أرواحهم فداء لتحرير بلادهم".

وتابع: "وبيقول انهم مش محتاجين مساعدات عينية لانها مش بتوصل هما محتاجين فلوس لأن البضاعة موجوده بس غالية جدا علي الناس، أنا كلمته في التليفون وفهمت منه كل حاجه، واستأذنته أني انزل جزء من الشات اللي بينا وفيه فويس فالاخر هو بيوضح فيه كل حاجة".
واختتم: "طلب بس من الناس اللي في السوشيال ميديا انهم لو حابين يتأكدو هحط الأكونت بتاعه هنا وهل إرسال فلوس مش بضاعة عن طريق شخص مش مؤسسة ده شئ قانوني ولا لا و يا رب يطلع قانوني، ونفسي حد أو مؤسسه كبيره تتبني الموضوع ده وتتواصل معاه، تحيا فلسطين وربنا ينصرهم على العدو الصهيوني".

تم نسخ الرابط