من نحن|خريطة الموقع|للاعلان
موقع الفن الأول في مصر
menuالرئيسية

تامر حسني: أنا مش بكرر نفسي وفيلم "الفلوس" غير متوقع

الجمعة 24/يناير/2020 - 10:47 م
أفيش فيلم الفلوس
أفيش فيلم "الفلوس"
علياء أحمد
 
أعرب الفنان تامر حسني، عن سعادته بتصدر فيلم "الفلوس" من خلال تعليق له عبر حسابه الرسمى على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام".

وقال حسني فى تعليقه: "الحمد لله فرحان جداً بتصدر فيلم الفلوس بالشكل دا في مصر والوطن العربي وتوزيعه عالمياً هذه الأيام، اللي مفرحني اكتر ان الفيلم نزل في أيام عاديه مش موسم أفلام ولا إجازات بالعكس هو نزل مع فترة امتحانات وكان معاه أفلام عالمية زي فروزين ٢ وچومانچي للعالمي ذا روك والحمدلله فيلم الفلوس تخطى كل الأفلام دي في مصر والوطن العربي وحقق رقم جديد في حياتي الفنية".

وأضاف "رغم أنه نوع جديد عليا وممكن يكون غير متوقع مني وكانت مجازفة كبيرة مني اني اعمل نوع زي دا وعارف ان في ناس كانت متوقعه اني اقدم نفس اللي قدمته قبل كدا بس انا اكيد مش بكرر نفسي وبحاول ديماً تطوير نفسي والتغيير مطلوب جداً لإن التكرار عمره قصير ولازم احاول اخاطب كل الأذواق وأقدم مختلف الأشكال على مدار رحلتي في السينما".

وأنهى حديثه قائلاً "فرحان جداً ان فيلم الفلوس بيتوزع دلوقتي عالمياً من خلال شركة ceema entertainment اللي بتقدم افلامي للعالم بشكرهم جداً وان إيراد فيلمي دولياً وهو فيلم عربي يوصل للرقم دا ويتوزع للعالم وسط الأفلام الأجنبه ويحقق ايرادات بهذا الحجم بصراحه شيء أكبر من أحلامي بس انا بجتهد وربنا بيكرم على قد الإجتهاد الحمدلله".
تامر حسني: أنا مش بكرر نفسي وفيلم "الفلوس" غير متوقع
تعليقات Facebook تعليقات وشوشة




ads


ads


ads






وشوشة على فيسبوك